03 november 2011

Jag är här nu

Hej där. Nu är jag tillbaka igen efter en ganska så lång bloggtorka. Det har varit både det ena och det andra som hindrat mig. Mest det andra, dvs, JOBBET. Hualigen vad det tar mycket kraft från en efter att ha gått hemma i två år. Men jag tycker det är lika kul som jobbigt att vara mitt i smeten igen. Men förhoppningsvis varar det kanske bara till framåt vårdagarna, he,he. Vi får se.

Jag köpte mig en ny liten kamera i somras, en sån där man kan ha med i handväskan om i fall att det dyker upp nåt kul. Men inte har det dykt upp nåt kul och om det gör det så ligger kameran säkert kvar hemma.. Därför kommer här en bild från i somras när vi gick och strosade i Gamla Linköping. Tänk, blommor och isfria gator som här. Undrar hur länge det varar. Jag har förra vintern kvar i minnet. Hoppas, hoppas det inte blir lika mycket snö i år.
Ha de bra alla, hoppas jag inte dröjer för länge till nästa inlägg i blogen.

Kram på er alla kända och okända :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka och tack för dina uppmuntrande ord om lotten. Jag skulle faktiskt gärna ta in ett gäng vildsvin. Men som du säger- hur blir man av med dem sedan? :-)

Trevlig helg!

Annelie sa...

Vilken fin bild på dig mammi :)