03 april 2012

Pssst, jag är här nu

Hej igen. Det var ett tag sen sist. Men nu är jag tillbaka i rutan igen efter att ha tillbringat de senaste sju månaderna på mitt gamla jobb. Att det tog slut just nu när våren börjar närma sig var ganska perfekt tycker jag. Förhoppningsvis får bloggen lite tätare uppdateringar framöver.
Men just nu har jag inte tid att sitta här. En färdigjäst bulldeg väntar på mig. Måste sluta innan den kommer krypande här på golvet snart.
Hörs snart igen - Kram på er alla.

3 kommentarer:

Annelie sa...

(vet inte om det kommer fler kommentar från mig nu men det förra försvann för mig)

Välkommen tillbaka!!
Nu känner jag igen dig igen..hihi..med bullbakning och blommor i bloggen.
Själv tar jag igen all tid nu och skickar inlägg på inlägg nu...hihi. Hoppas dom inte tar slut igen bara :)
kram

Vespa Vulgaris sa...

Jag instämmer med din dotter: Välkommen tillbaka!

Nu får vi bara vänta in den riktiga våren :-)

AnnaKK sa...

Aha, du ÄR färdig med jobbet nu!? Så perfekt, nu när den bästa tiden på året snart är här. Underbart att kunna få vara ledig igen då - i den mån du nu verkligen är ledig!? Känner jag dej rätt så har du alltid ett par tre stycken järn i elden - fast å andra sidan är det säkert det du trivs bäst med att ha!? :-) Men det är ju skönt att slippa passa arbetstider och så där iallafall!

Lev & Njut!!! :-D