30 juni 2013

Äntligen är de här

Vi har riktigt längtat. Det har varit varmt och det har regnat. Alltså perfekt för vårt riktigt stora nöje. Så i dag kunde vi inte hålla oss längre. Vi drog till skogs.
Och visst hittade vi dom. Några stycken i alla fall som räcker till kvällens middag. Men det var gott om små bebissvampar så om en vecka är det nog lagom med en tur till.

Den här bilden skulle jag egentligen ha lagt upp på Instagram. Eftersom jag i går köpte mig en ny mobil. En sån där smart en. Men än så länge är den smartare än mig. Så den vill inte göra som jag vill.
Jag får helt enkelt krypa till kors och be mina ungdomar (de som är smartare än jag,hm) om hjälp.

1 kommentar:

Annelie sa...

Det är mycket att lära sig och komma ihåg, du får ta det pö om pö. Säg till om du undrar nåt bara så hjälper jag dig....det är kul med instagram :)