20 juli 2008

Utflykt

I går gjorde vi en liten utflykt på landet och då menar jag riktiga landet. Med massa skog, grusvägar och så en riktig bondauktion som egentligen var målet. Annelie som också följde med oss har redan skrivit på sin blogg http://veckansvarfor.blogspot.com/ så himla bra vad vi egentligen gjorde hela dagen så jag kompletterar bara med en bild på henne och pappa i huset när de står och begrundar nåt ev fynd.


Senare på kvällen gick vi en sväng ut på udden och jag
tänkte ta lite bilder på solnedgången, men vi var lite tidiga så det blev bara några vanliga bilder



Det här trädet har jag nog tagit bild på i vintras men hittar inte den bilden just nu. Skulle ha varit kul att jämföra årstiderna annars.


Och naturligtvis kommer det en snabb liten båt just då, men den ville inte vara med på bild he,he. Men ni ser väl fartränderna efter den, ha,ha :o)

Den var förbi innan jag ens hann blinka, men den är där ute som en liten prick på sjön.










2 kommentarer:

Annelie sa...

Hihi...jäkla båt att vara snabb då!
Solnedgången där är ju så fin, ni får gå ut lite senare så du kan fota. :)

Annelie sa...

Kolla in mitt senaste inlägg. Fototriss, det måste du vara med på också :o)