04 november 2008

GRATTIS LINUS TILL KÖRKORTET


Idag ringde han... Vi har väntat så. Vi visste att han hade bokat tid för uppkörning denna vecka men inte vilken dag. Och i kväll ringde han och sa
- Jaha , vad gör ni förnåt ?
- Jo, vi har nyss kommit hem från jobbet. Och vad gör du ?
- Tjaha - vi är ute och åker bil.
- Jaha, men vem är det som kör ?
- Det gör jag o)))) (säger Linus)
Och då brast hjärtat - Grattis Linus - vi har tänkt så mycket på dig. Och så säger jag de där förödande orden. KÖR FÖRSIKTIGT !. Men vadå ? Han hade redan uppmärksammat att det är världens dimma här och då ger man sig inte ut på vägarna i onödan.
Linus är en kille man kan lita på :o))
KÖR FÖRSIKTIGT !
Kramar från mormor och morfar
-

2 kommentarer:

Annelie sa...

Hehe...klätterkalle!! Snyggt foto :) Det ska jag visa honom :)

Jag har fått en egen bilvårdare nu..I måndags ville han tvätta bilen, men då var jag så rädd för att den skulle frysa eftersom det var kallt, idag ville han låna bilen och åkte då först och tankade och skulle kolla oljan :)

Anonym sa...

Jag kommer ihåg den dagen jag själv fick mitt körkort, gud vad jag va lycklig! :o))

Härlig bild förresten!

Kram Eva