30 november 2008

1:a Advent

Nä, usch, jag har skrivit så många inlägg på bloggen men inga av dom är jag nöjd med så jag har delitat dom. Det kanske beror på att jag inte har nån inspiration nu. Jag har fått så mycket annat att tänka på.

Förra veckan jobbade vi från ons till fredag kväll med inventering. Och samtidigt fick jag besked på att min mamma fått en servicelägenhet. Att det skulle gå så fort var vi inte föberedda på. Men så klart lägger man allt annat åt sidan. Så nu förbereder vi oss på att göra en flytt till under nästa helg. Tar ut ett par semesterdagar och fixar gardiner och annat pyssel.

Hur som helst , det är advent även här hos oss.

Idag har vi tänt det första ljuset.
Hoppas ni får en fin 1:a advent.

2 kommentarer:

BiRDiE sa...

Åh så mysigt..! Själv har jag inte hämtat mina julgrejor i Kojslottet än (ska göra ikväll), så SNART får även jag lite stakar & ljus i hemmet :)

Kram!

Anonym sa...

Då missade jag dina inlägg... tiden springer ifrån mej och jag hinner inte allt jag vill tyvärr.

Hoppas din mamma blir nöjd med sin servicelägenhet. :o)