27 december 2008

Fotosafari julafton

Hej alla och god fortsättning. Hoppas nu julen blev så mysig som ni önskade. Själva hade vi en ganska lugn , skön och avslappnad jul. Jag lovade ju före jul att jag skulle visa hela julgranen men som tur är har vi en duktig fotograf i familjen så här på Annelies blogg kan ni se resultatet.

I stället kommer här några foton (som jag själv tagit) från vår lilla promenad mellan gröten och Kalle på julafton. Vädret var mulet och grått men det var faktiskt lite,lite vitt på marken.












Så här ser Annelie ut för det mesta när vi är ute och går... hon är nästan inte kontaktbar...





Så jag försökte själv hitta nåt spännande att fota.





Staketet såg lite fruset ut...






De här ser ut att ha frusit fast...







Den här står nog och väntar på sommaren, stackarn´....









Tänk vad ett litet nypon lyser upp i allt det gråa...












Nån glömde plocka ned äpplena...






Näe, än är det inte badväder...







2 kommentarer:

Annelie sa...

Hahaha...vilken stil man har..och klänning och mysbraller..haha!!
Men vilka fina foton du fick..mina blev inte så bra som det var tänkt. Jag får visa ekorren..det blev bra i allafall :)

Tårtan är klar precis NU :) Tog lite tid, så nu måste jag äta!
Ses i mörn..kram!

Marianne sa...

Fina bilder från en mysig promenad. Haha, Annelie och jag har vissa saker gemensamt tror jag, jag är urtråkig att promenera med för jag ska stanna och fotografera hela tiden : )