20 december 2008

Lördag kväll


Oj, jag kan inte fatta att jag har ledigt till den 8:e Jan. Jiipiii ! Så nu äntligen kan jag förbereda julen. I dag har jag varit städtant hos min mamma . Sen åkte vi hem till gården och hämtade lite julaker och annat hon behövde. Och då säger hon, Nu måste du få lite lugn o ro. Och tänka på ert. Och det är precis vad jag tänker på just nu. I morgon köper vi de sista julklapparna. Sen har jag några dagar på mig att fixa mat och annat.


Fast lite har jag förberett, bl.a pepparkakshuset som för mig är lite av en tradition inför julen.


I dag har gubben min fixat granen . Tack för hjälpen säger jag. Då sparade jag en dag..



Återkommer med hela granen senare. Trevlig Lördagkväll på er så länge :o))

3 kommentarer:

Annelie sa...

Ja, från och med nu ska du bara julnjuta...inga mera måsten. Bara sånt som du VILL :)
Tjusigt pepparkakshus som vanligt..får jag var med o krasha det sen ;o))
Vi ses snart!

Marianne sa...

Vilket fint pepparkakshus! Du är så duktig på att baka och pynta och fixa! Det ger julstämning till och med ända hit till Kairo!

KRAM!

Anonym sa...

Jag och Rudolph vill önska dej en massa GOD JUL!! :o))
kramar!