04 december 2008

Datastrul

Hjälp, min dator vill inte. Jag har ingen kontakt med omvärlden längre. Mail och Internet funkar inte, och jag hittar inte felet. Har inte heller haft tid att gräva mig ner i elendet så mycket.
Håller just på med att förbereda mammas flytt till servicelägenhet. Att det finns miljoner viljor som ska vara med och bestämma gör inte saken bättre. Det tar både tid och kraft.
Just nu stjäl jag till mig några minuter på jobbet. Men jag hinner bara kolla igenom era bloggar, inte skriva någon kommentar. För nyfiken är man ju, måste kolla vad ni har för er.
Nu är lunchen slut och jobbet väntar :o(

3 kommentarer:

SqZ sa...

Jag hoppas det går bra med mamma-flytten.

Anonym sa...

Hoppas det löser sej med din dator! :o)
kram Eva

Marianne sa...

SqZ - Nu är mamma på plats. Skönt, hon bor nu bara 5 min från oss. På gott och ont vet jag inte än. Det får framtiden utvisa.

Eva - Jo nu är datorn fixad. Skönt , man är ju beroende av den rackaren.