13 februari 2013

Vilka är ni där ute

Jag är såååå nyfiken på vilka ni är som tittar in på min sida. Jo, jag vet att man kan komma till en sida om man söker nåt på nätet. Och då kanske det inte är intressant att ge en kommentar. Jag är själv likadan..

Men jag har sett att flera kommer åter och kollar min blogg. Det vore kul om ni kunde ge en kommentar. Det räcker med ett hej från (vem det nu är).

Om ni inte har nån egen blogg så kan man markera : anonym: när man vill skriva en hälsning.

För övrigt så väntar jag på våren. Jag är så himla trött på det här eviga snöandet. Ok, det kan väl vara vinter en vecka till nu när vi har sportlov här i Östergötland.  För barnens skull.
Men sen vill jag ha vår. Det ska bli jättespännade att se vart fåglarna har spritt ut sina frön. Kanske det kan bli en sådan här fin solros nånstans som vi hade förra året.

1 kommentar:

Anonym sa...

Normala sommarblommor brukar man inte sätta så här tidigt så du kan nog slappna av :-)