26 mars 2014

Aprilväder i Mars

I dag snöar och regnar och blåser det omvartannat. Det är absolut inget uteväder om man inte måste. Och jag måste inte direkt. Så jag fick för mig om att uppdatera en massa i datorn. Herregud, det tog flera timmar att installera och göra om som jag ville.
Jag rensade en massa bland mina foton. Jösses vad skräp man samlar på sig. Det återstår en hel del men det får jag ta en annan ruskvädersdag.


När jag kom till Mars förra året hittade jag bl.a. detta foto. Det är taget den 21 Mars. Kolla vad snö vi fortfarande hade då. Då rannsakade jag mig själv och lovade att INTE klaga mer på vädret idag.

10 kommentarer:

AnnaKK sa...

Hade det sett ut på det där viset här i morse hade jag nog fått en depression eller nåt! (Och då tänker jag förstås inte på hjortarna - för såna hade varit jättekul att få se i trädgården!! - utan på en massa snö. HUA!!!)

Det kom en del snö och regnblask här igår eftermiddags och under kvällen, men tack och lov så var det lilla som la sej på marken borta igen i morse. :-)

Anonym sa...

Ja vi hade ju det där eländet förra veckan.

Eva sa...

trist med snö nu ...men vad gör man? hoppas dock att din fredag blir toppen kramen

Eva sa...

Hej på dig ...vill önska dig en härlig fredag kram

AnnaKK sa...

Nä, vad trist att du inte kommer in på din blogg!! :-( Hoppas det löser sej snart!!

Annars: Byt till Blogg.se!! :-)

Kram!!!

Anonym sa...

Jag instämmer med Annas kommentar ovan. Jag hoppas att du på något mirakulöst sätt kommer in på bloggen igen. Eller så får jag vänta tills du inrättat dig å ett nytt ställe. Instagram och Twitter etc är inte min grej...

AnnaKK sa...

Hoppas du snart får igång en ny blogg då! :-) Använder inte Instagram, men jag ska inte glömma bort dej för det! På återhörande!!!

Kram! :-)

Unknown sa...

Nu lämnar jag en kommentar själv här. Eftersom jag inte kan komma åt nåt i den här bloggen.

Jag har startat en ny Blogg. Ni hittar mig här:

livetsommajsan.blogg.se

Eva sa...

Hej på dig ...hoppas allt är bra med dig å ha en skön måndag kram

Sabrina sa...

Wow, vilka foton! :)