02 mars 2014

Fyra bambi


Här sitter jag och leker med bloggen under tiden Wasaloppet pågår. Herregud, jag blir så himla trött efter allt stakande. Jag beundrar verkligen alla dessa människor som frivilligt vill utsätta sig för sånt här tyranneri.

Vi hade nyss besök av de här små liven. De stora hjortarna har nog dragit till skogs nu så då törs våra små bambisar komma fram. De är inte rädda och jag unnar dom verkligen att få i sig lite solrosfrön som jag lagt ut på stenen. Får se om jag tycker lika mycket om dom när de käkat upp mina tulpaner som nu har börjat titta upp.

1 kommentar:

AnnaKK sa...

Vilket härligt gäng!! :-) Du kan skicka hit dem när du har fått nog av dem, för här finns ändå inga tulpaner som de kan käka upp. De två-tre jag hade lyckades jag nämligen själv fördärva idag när jag modifierade om lite i rabatten... <:-/