30 mars 2009

Jo jag är kvar

Jösses.

Det är ett par veckor sen jag skrev ett nytt inlägg. Jag tänkte faktiskt ett tag att lägga ned bloggen. Det finns inte tid helt enkelt. Men så tycker jag det är så himla kul att skriva av sig ibland. Så den får vara kvar ett tag till.

Nu närmar vi ju oss våren och dagarna blir längre. Kanske inspirationen och orken kommer tillbaka. Hoppas det. Det är ju den här tiden man vill krypa på alla fyra och fota minsta lilla grodd. Det är på g. men man får väl ge sig till tåls lite till.

Ja , egentligen har jag inte nåt att skriva om idag heller, ville bara visa att jag finns kvar.
Det här en liten påminnelse om att påsken närmar sig.
Ha de´så bra till dess.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Nej, inte lägga ner bloggen ;o)...låt den var och skriv bara när du känner för det. Hur ofta eller lite du vill :)
/Annelie

msA sa...

INTE lägga ner bloggen, som sagt!
Jag ligger tokmycket efter i läseri, och har heller ingen större skrivklåda - men man skriver/läser om/när man har tid och lust!

Kram!