19 januari 2010

Två fåglar

Egentligen har jag inget att skriva om. Nu är jag tillbaka i vardagen och här händer det inte så mycket just nu. Vädret är väl det alla talar om hela tiden . Jag förstår att det kan bli lite väl tjatigt med vinterbilder. Men det var faktiskt väldigt länge sedan vi hade vinter när det ska vara vinter. Annelie och jag tog en sväng med bilen för att fota vinter och kanske ett och annat vilt. Men de här fåglarna var nog det enda vilda jag såg. Vinterbilderna får Annelie stå för. Det är hon som är fotografen i familjen. Fåglarna därimot ser ju för söta ut tycker jag.

3 kommentarer:

SqZ sa...

Jag tycker du ska skriva om hur du tycker det är att ha slutat jobba. För visst har du det?

Marianne sa...

SqZ - Ja jag slutade jobba för några månader sedan. Jag har faktiskt tänkt göra ett inlägg om hur det känns, men inte kommit till skott än. Men det kommer. Under tiden kan jag säga att jag stortrivs med att `bara gå hemma`.

Emmama sa...

Vänner i samspråk kanske? Jättehärlig bild!