14 januari 2011

Godis till killarna

Killarna på Bilprovningen ska få nåt gott till kaffet i eftermiddag. Det är som tack för uppvaktningen som gubben min fick på sin 60-årsdag. Rulltårtorna jag gjort heter Budapestrulle och är gjorda på nötmarängbotten och är fyllda med chokladgrädde blandad med mandarinklyftor. Så om en stund styr jag kosan mot staden och förhoppningsvis är rullarna hela när jag kommer fram till Bilprovningen. Men först måste jag ta itu med disken, hua !

Ha de nu bra allihopa och jag hoppas ni får en trevlig helg.

4 kommentarer:

AnnaKK sa...

Sist jag var på Bilprovningen (vilket är länge sen nu, för jag har helt enkelt vägrat åka dit sen dess!) så tackade jag nej till kaffet de ville bjuda på medans de tittade om bilen. Jag ger mej tusan på att det var DÄEFÖR jag fick en jättenajsig lapp i rutan - "KÖRFÖRBUD" - ett par minuter därefter!!! 8-X

Om jag nu nånsin mer sätter min fot på det stället igen, så ska jag faktiskt överväga att ha fika med mej och bjuda killarna där på. Så KANSKE det går lite bättre för min bil!? ;-)

Herr Nilssons Fru sa...

Ojjjjjjjj...vad de såg goda ut. Vilka lyckas på bilprovningen som får smaska i sig dom!!
Där påminde du mig om att min bil ska besiktas iår...första gången..oppss.

Kramiz Anki som ramlade in.

SqZ sa...

Är det sådant som kallas muta? :-) En väldigt smarrig sådan.

Herr Nilssons Fru sa...

Oh de goda kakorna ligger kvar...haha nu satte jag allt tänder i dom...mumms...

Kramiz