25 september 2012

Höstfärger





Jag sitter här och leker lite med några bilder från gårdagens promenad. Annelie var här i går och då passade vi på att gå en sväng för att titta på naturen. Träden börjar skifta i höstfärger men bättre kommer det nog att bli. Det är Annelie som är den konstnärliga i familjen och väldigt duktig på att fota men jag hänger med så gott det går med min lilla kamera.



Nu väntar jag bara på att sotaren ska komma för sedan måste jag åka in till stan. Mamma ringde och sa att hon glömt säga till att hennes Varantabletter var slut. Dom måste hon äta varje dag så det är bara att de sig iväg. 5 mil t.o.r. för en liten pillerburk. Men vad gör man inte för sin lilla mamma.

1 kommentar:

Annelie sa...

Dina foton är superduperhärliga!! Jag gillar verkligen färgerna!! :)