12 februari 2010

Shoppingtime

Oj då. Är det redan Fredag igen. Jag ser att jag inte varit inne här sedan förra Fredagen. Fy på mig ! Men det kanske beror på att det inte hänt nåt särskilt här. Dagarna bara rullar på. Det har inte ens snöat , jo lite kom det visst häromdagen men det är ju inget unikt längre här.

Men i går hade vi en mor och dottereftermiddag. Hon hade ledigt så då passade vi på att shoppa loss lite. Egentligen var det bara en rullgardin vi skulle köpa. Men när vi åkte hem konstaterade vi att jag nog måste köpa en större bil till nästa gång. Det var en hel del både nyttiga och onyttiga bra att ha grejer vi kom hem med.

Men jag blev extra glad för ett smycke jag köpte. När jag slutade jobba fick jag presentkort som jag kunde köpa vad jag ville för. Jag har funderat och kikat länge. Ett smycke är ju alltid kul att ha som minne.
Det blev en halskedja i silver med lika örhängen till. Jag gillar det enkla stilrena och fastnade genast för de här. Bilden är inte så bra. Smycket är mycket finare i verkligheten.
Nu återstår bara att önska er en Trevlig Helg och missa nu inte OS invigningen i natt :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, shoppa är kul! Smyckena blev fint. Enkelt och stilrent som Du skrev. Trevlig helg!
Kram Siw

Annelie sa...

Hihi..ja det var riktigt roligt att shoppa så där mycket..jag har hela köksgolvet fullt ju ;)
Men det ska jag ta hand om i helgen, för idag är jag totalt mentalt slut..vilken dag!!!!! Skönt att det är över nu.
Kram!