06 juni 2010

Smörgåstårta

Annelie , vår dotter skickade mig ett recept på en smörgåstårta hon tyckte såg god ut. Du som gillar att göra smörgåstårtor måste testa den här skrev hon. Ok, då fixar jag en sån till min födelsedag när alla är samlade sa jag. Och idag var alla här och kunde njuta av skapelsen.

Den blev faktiskt himla bra. Alla åt med god aptit och den lilla, lilla biten som blev kvar fick Linus med sig till lumpen. Det kan nog smaka med en nattmacka när de är framme i Skövde i kväll.

7 kommentarer:

Annelie sa...

Den var supergod OCH snygg!!

Linus åt upp sin bit innan han åkte till Skövde..(och jag fick en liten bit också).
Sen gick jag 5-an..det behövdes ;)

SqZ sa...

Vilken fantastisk skapelse!

Anonym sa...

Testing, testing av mig själv.

Anonym sa...

Hej, Nu testar jag. Himla fin smörgåstårta!!///Siw

Marianne sa...

Annelie, SqZ, Siw.- Jag ska absolut göra den nån mer gång.

AnnaKK sa...

Go´dagens! :-)

Tack för din röst på mitt foto - vi får se hur långt det räcker... Kul att över huvudtaget kommit med i finalen. :-)

Vädret har slagit om här också, och det regnar lite lätt för till fället. Kanske lika bra det, så man kommer i bättre ordning än vad som har varit i helgen! ;-) Jisses, så seg man har varit - dels efter kalasandet i fredags och dels på grund av värmen.

Smörgåstårtan ser jättegod ut - brukar göra såna emellanåt, och improviserar ofta med både fyllningarna och dekorationerna. Mums!!! :-)~

AnnaKK sa...

Hur går det med skatungarna? :-)