22 juni 2010

Snart så !

Hej bloggen. Nej jag har inte glömt bort dig. Men jag har så inihelsike mycket att stå i nu. Så du får ha lite tålamod med mig den här veckan. Nästa vecka därimot kommer jag att andas ut och då kanske jag hinner lägga ut lite bilder på vad vi haft för oss de här veckorna före midsommar.

Vi är lite av vanemänniskor så även i år som många,många år förut ska vi fira midsommar med Linus farmor och farfar.

Och förhoppningsvis är allt klart till fredag. Jo de kan sova i lillstugan, men toan och vattnet är inte klart än. Men som sagt det är ju några dagar kvar till midsommar. Tack och lov!

Här kommer en bild från förra året på tårtan som bara måste finnas.


Tradition är att Linus farmor kommer med tårtan. Och den är så himlagod varje gång.

3 kommentarer:

SqZ sa...

Jobba nu inte ihjäl er. Så länge stugan går att sova i tycker jag ni ska vara stolta :-)

Annelie sa...

Glad midsommar på er, hoppas ni får en riktigt mysig dag!! Hälsa till gästerna.
Kram!

AnnaKK sa...

Hejsan!

Hoppas ni fick ett jättefint och trevligt midsommarfirande och att era gäster trivdes i lill-stugan. :-)

Kommer det nåt "hemma hos-reportage" eller dylikt här i bloggen snart ang stugan!? Det skulle vara himla kul att få se hur den blev!! :-) Vi funderar på att bygga en liknande stuga - för nu när friggebodmåtten har ökat, känns det ju som om man faktiskt skulle kunna få in allt som behövs för ett bra boende på 15 kvm... Dessutom får man väl ha två såna bodar på sin tomt utan bygglov!? :-)